|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت مطرح کرد:

اولویت این معاونت به روز شدن مطالبات شرکت و پشتیبانی لازم در راستای وظایف سازمانی است

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت با تاکید بر رفع موانع مالی و تلاش روزافزون در جهت به روز شدن مطالبات شرکت گفت: اولویت این معاونت پشتیبانی لازم در راستای وظایف سازمانی و برنامه ریزی در جهت رفاه حال پرسنل است.

به گزارش روابط عمومی شرکت، " راما حبیبی" در نشست این معاونت با مدیر عامل شرکت با اعلام این مطلب اظهار کرد: درطی یک سال گذشته انجام مستندسازی اراضی شهر تهران و پیگیری تعاونی مسکن همکاران از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده  و نقاط قوت این معاونت به شمار می رود.

وی همچنین ادامه داد: در سنوات گذشته تعداد زیادی از پرسنل باز نشسته شدند و شرکت با خلاء نیرو مواجه شد که در سال جاری توانستیم این شیب را ملایم کرده  تا ورودی و خروجی پرسنل روند متعادلی داشته باشد.

مدیر امور کارکنان نیز در ادامه  با اشاره به اینکه رویکرد شرکت باید به سمت تقویت برنامه ریزی و منابع انسانی باشد، گفت: هرچقدر حوزه برنامه ریزی قوی تر کند، تاثیر آن بر روی تمامی مجموعه ها به خصوص حوزه منابع انسانی  چشمگیرتر خواهد بود.

رازقی  در خصوص انتقال واحد آموزش و منابع انسانی به  این واحد بیان کرد: با انتقال این واحد ، به بخش منابع انسانی، رفاه و کارکنان با وجود  تنها یک پرسنل، برای اینکه آموزش به سمت و سوی توانمندسازی برود و منابع انسانی قوی داشته باشیم این بخش باید با نیروی انسانی  بیشتر و مجرب تقویت شود.

در ادامه نشست، مدیر امور تدارکات، این  دفتر را شامل دو بخش تدارکات و خدمات عمومی دانست و بیان کرد: این امور یک سری وظایف ذاتی و روزانه دارد که در صورت انجام نشدن موجب اختلال در سیستم می شود.

"حسنعلی لطفی" مواردی از قبیل نگهداری فضای سبز، شارژ انبار، تامین گرمایش و سرمایش،  پیگیری بیمه نامه ها، خرید آرم طرح ترافیک و غیره را از جمله وظایف آن دفتر مطرح  کرد.

وی در خصوص  کمبودها و رفع مشکلات این بخش خواستار توجه  مسوولین به این حوزه شد و  خاطر نشان کرد: بازسازی  ساختمان های شرکت به خصوص بخش طرح ها و حفاظت، احداث سالن غذاخوری و سالن همایش، نصب و راه اندازی سیستم هشداردهنده آب، برق و گاز، ایجاد آسانسور برای معلولین، اورهال کردن موتورخانه های شرکت و نیز اصلاح الگوی مصرف با خرید لامپ های LED باید در الویت  و دستور کار  این واحد قرار گیرد.

مدیر امور تدارکات و پشتیبانی افزود: استفاده از انرژی های نو و تجدیدپذیر، خریدخودروهای جدید برای امورات آب تابعه و سدها، افزایش سهمیه طرح ترافیک، تهیه مجوز، ورود خودروهای دولتی به محدوده زوج و فرد و نیز اصلاح قراردادهای نیروهای خدماتی نیز از مواردی است که باید توجه ویژه ای به آن معطوف شود.

"هوشنگ داوری" رییس گروه ورزش نیز در ادامه جلسه با مهم قلمداد کردن و توسعه ورزش همگانی در میان همکاران و ایجاد کمیته ورزشی  اظهار کرد:  امور ورزش از سال 92 با نوسازی مجموعه ورزشی شرکت و همچنین ساماندهی تیم های ورزشی و جذب مربی متخصص در رشته های گوناگون  شرایطی را ایجاد کرد تا همکاران طی ساعت های مقرر بتوانند از امکانات آن بهره لازم را ببرند.

داوری با اشاره به اینکه  حدود 70 درصد از پرسنل شاغل در شرکت از این امکانات استفاده می کنند، تصریح کرد: در سال گذشته امور ورزش شرکت آب منطقه ای تهران در بین سایر شرکت ها موفق به کسب رتبه اول گردید.

" علی بلوبین" سرپرست گروه درآمد و مشترکین نیز در ادامه خواستار ارتقاء این گروه به دفتر شد و بیان کرد: هدف این گروه کسب درآمد پایدار طبق ضوابط و مقررات می باشد .

بلوبین  تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات درآمدی می توان از برون سپاری و استفاده از پتانسیل های موجود و شناخته شده استفاده کرد.

در پایان این نشست "محمدرضا بختیاری" مدیرعامل شرکت، با تاکید بر اینکه پتانسیل های آب منطقه ای تهران بسیار بالا و منابع درآمدی آن نیز متنوع می باشد، بیان کرد: شرکت باید از حالت اداره کردن به شکل سنتی بیرون آمده و فضایی درآن ایجاد شود که انگیزه همه پرسنل برای ارتقاء و پیشرفت بالا رود.

وی اظهار امیدواری کرد: با تلاش های معاونت منابع انسانی، اداری و مالی و همکاری سایر واحدهای شرکت بتوان چالش های مالی شرکت را مرتفع نمود و با بهره گیری از نیروهای کارآمد زمینه های رشد این مجموعه را فراهم آورد.

کد خبر: 1543
  تاریخ خبر : 22 دی 1395
  آخرین به‌روزرسانی : 5 بهمن 1395
 کاربر روابط عمومی
 1226
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 85
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 12,613
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,435,379
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 3.91.43.22

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751