|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

مشاور مدیر عامل در امورایثارگران تاکیدکرد:

استحکام نظام جمهوری اسلامی مدیون شهادت طلبی رزمندگان است

مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران شرکت آب منطقه ای تهران گفت: استحکام نظام جمهوری اسلامی مدیون شهادت طلبی رزمندگان اسلام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "محمدحسن صادق زاده" امروز(چهارشنبه) در سالروز آزادسازی خرمشهر و گرامیداشت روز جانباز که روز گذشته به همت امورایثارگران، حوزه مقاومت بسیج شرکت و نیز با همکاری های معاونت اداری، مالی و پشتیبانی با حضور  قائم مقام مدیرعامل، فرمانده بسیج وزارت نیرو، مشاور مدیر عامل در امور ایثارگران، معاونین و جمعی از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران شرکت در سالن کنفرانس برگزار شد، با اعلام این مطلب اظهارکرد: قدردانی از خانواده های شهدا و ایثارگران عزیز شرکت همواره از وظایف فراموش نشدنی به شمار می آید و نیاز به استمرار و پیوستگی دارد.

وی درابتدای نشست ضمن خوشامدگویی به جانبازان و خانواده های معظم شهداء شرکت با عنایت به نامگذاری سال جاری به نام "سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" و برگزاری گرامیداشت روز جانباز همراه با آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: فداکاری های رزمندگان ایرانی در جبهه های جنگ و عملیات های پرمخاطره زبانزد بسیاری از کشورها است.

صادق زاده در پایان فرازهایی از بیانات امام راحل(ره) در خصوص شهادت طلبی رزمندگان اسلام در شهریور ماه سال 1364 به این شرح برای حاضرین قرائت کرد: اکنون که با عنایات حضرت رب الارباب و ادعیۀ حضرت بقیة اللّه‏ ـ ارواحنا لمقدمه الفداء ـ و با فدا کاری و جانبازی ملت بزرگ ایران و قدرت ایمان و ایثار سلحشوران عزیز در راه اهداف مقدس اسلام بزرگ و قرآن مجید، نظام جمهوری اسلامی ایران با سرفرازی و قدرت راه خود را یافته و با استواری به پیش می‏رود، برماست که با اعتراف به عجز خویش، از رزمندگان عزیزی که با شهادت طلبی ها و رشادتهاشان از میهن اسلامی خود دفاع نموده و با خون پاک خود چراغهایی فرا راه آزادی تمام ملتهای دربند برافروختند قدردانی نماییم و نیز از مادران و پدران و خواهران و همسران و برادران بزرگواری که در پشت جبههها با جدیت تمام در دفاع مقدس از اسلام و کشور اسلامی به پشتیبانی از مجاهدان عزیز برخاسته و از هیچ چیز کوتاهی نمی‏کنند، و از تمام ملت بزرگ و متعهد که در تمامی صحنه‏ها حاضرند، تشکر نماییم. قلم و بیان من کوچکتر از آن است که از عهدۀ تشکر این همه فداکاری برآید. خداوند تبارک و تعالی به همۀ آنان جزای خیر خواهد داد. و همان گونه که آنان روی اسلام را سفید کردند، آنان را در بارگاه قدسش روسفید خواهد گرداند. بارالها، اینان بندگان صالح تواَند که در مجاهدۀ راه تو از خود و عزیزان خود گذشتند و به آن افتخار می‏کنند. تو خود شهدای ما را در جوار رحمت خود جایگزین، و معلولانمان را شفا، و مفقودان و اسیرانمان را به دامان خانواده‏ هاشان برگردان. و به همۀ ما صبر و توفیق عنایت فرما.

در ادامه نشست "سیدیعقوب مرادی" مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در خصوص هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: حفاظت از سرمایه ملی و اعتقادی وظیفه ما است و اگر دفاع مقدس پیش نمی آمد، شاید انقلاب ما هم سرنوشت دیگر ی داشت؛ زیرا که دفاع مقدس نظام و ملکت ما را بیمه کرد.

وی ادامه داد: حس سلحشوری، مقاومت و غیرت باید در نسل های جدید تقویت ، تا این میراث گرانبهای انسانیت به دست فراموشی سپرده نشود.

مرادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که باید خرمشهر های جدیدی را فتح کنیم، خاطر نشان کرد: اگرچه سالی های زیادی تحریم و فشارهای اقتصادی بر مردم ما تحمیل گردیده، اما مدیران و کارشناسان ما مصمم هستند که پایه های کشور را مقاوم سازند و در سال اقتصاد مقاومتی باید هرکدام از ما در حوزه خود، عملکردمان متفاوت باشد.

وی همچنین تاکید کرد: اعتماد به اعتقاد ایثارگران در شرکت آب منطقه ای تهران بسیار بالاست و امید می رود که این عزیزان  همواره در صحنه و میدان های عمل باشند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران سرکشی به خانواده های عزیز شهدا و ایثارگر را مهم عنوان و تصریح کرد: طرحی به نام طرح"سپاس" در وزارت نیرو تصویب شد که با اجرایی شدن این طرح دیدار با خانواده های معظم شهدا بیشتر مورد توجه واقع شد.

در ادامه همچنین چند نفر از خانواده های شهدا (آقایان پرویز رام، ولی الله سخایی، علی محمدعزیزی، و سرکار خانم امیندخت گنجعلی) به ذکر خاطراتی از شهادت طلبی ایثارگران خانواده خود پرداختند.

گفتنی است، در پایان این مراسم نیز از جانبازان، و ایثارگران شرکت آب منطقه ای تهران با اهدای هدیه و لوح سپاسی، قدردانی شد.

کد خبر: 1373
  تاریخ خبر : 5 خرداد 1395
  آخرین به‌روزرسانی : 5 خرداد 1395
 کاربر روابط عمومی
 1277
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 58
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 253
  • بازدید دیروز : 15,463
  • کل بازدید : 9,694,357
  • آخرین به روزرسانی : 6 اردیبهشت 1403 00:04:30
  • شناسه IP شما : 18.219.28.179

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751