|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

معاون پیشین اداری، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای تهران:

با همدلی و همکاری مجموعه شرکت، کارهای بزرگی انجام شد

معاون پیشین اداری، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه ای تهران گفت: با همدلی و همکاری نزدیک واحدهای مختلف در این حوزه و طی سال های اخیر کارهای بزرگی انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "تقی علیپور" روز دوشنبه 25 آبان ماه 94 در نشست شورای مدیران شرکت و در مراسم تکریم معاون پیشین و معارفه سرپرست جدید معاونت اداری، مالی و پشتیبانی شرکت اظهار کرد: طی سال های اخیر با وجود مشکلات متعدد، با همدلی و همکاری نزدیک معاونان، مدیران و همکاران مجموعه شرکت در حوزه اداری و مالی گام های خوب و کارهای بزرگی انجام شده است.

علیپور عمده مشکلات موجود در این حوزه را مربوط به سال های گذشته ذکر کرد و افزود: از ابتدای فعالیت تا کنون تلاش های زیادی صورت گرفت تا مشکلات باقی مانده از قبل به خصوص آنچه مربوط به همکاران شاغل و بازنشسته و همچنین مسائل برون سازمانی بوده است حل و فصل شود.

وی با اشاره تیتروار به عملکرد حوزه اداری، مالی و پشتیبانی، تصریح کرد: برطرف شدن کسری حق بیمه و دفترچه بیمه همکاران، شفاف سازی در حوزه بیمه و مالیات، پرداخت مطالبات پیمانکاران، فعال شدن کمیته درآمدهای شرکت که این امر به حل بسیاری از مشکلات شرکت منجر شد، مسائلی که در تجدید ارزیابی شرکت ایجاد شد که با تلاش هایی که صورت گرفت برطرف گردید، یکپارچه سازی همکاران سیستم، امور مربوط به بهای تمام شده آب که شرکت به عنوان پایلوت کشوری انتخاب شد، ساماندهی 40 طرح عمرانی که با همکاری ذیحساب طرح های عمرانی و جاری و معاونت طرح و توسعه حل شد، پرداخت منظم به پیمانکاران از جمله مدت معین و طرحی، بخشودگی مالیاتی و حذف بندهای مجمع شرکت از جمله فعالیت های گسترده در این حوزه مهم و حساس بوده است.

علیپور ادامه داد: یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه های این حوزه مساله مستندسازی بود که کار بسیار بزرگی در این زمینه انجام شد و با تلاش و همت آقایان محبوب، بهرامی، هاشمی و احمدی به خوبی انجام شد و اکنون اسناد و حساب های موجود علاوه بر کد از شفافیت کامل برخوردار هستند، از سوی دیگر اصلاح احکام بازنشستگان و همکاران شاغل و صدور حدود 200 حکم بازنشستگی، اجرای مشاغل سخت و زیان آور که به خوبی انجام شد و پرداخت بدهی های شرکت که از قبل باقی مانده بود از دیگر فعالیت هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

معاون پیشین اداری، مالی و پشتیبانی شرکت که اکنون به عنوان مدیرکل دفتر حقوقی شرکت زیرساخت مشغول به کار شده است، در ادامه اظهار کرد: فروش ضایعات سدها و امورات، خرید و ساماندهی خودروهای مجموعه شرکت، ساماندهی زیرساخت های اساسی شرکت که با توجه به قدمت ساختمان و استهلاک تجهیزات ضروری بود، تشکیل امورات تازه تاسیس و خرید ساختمان برای امورات شهرستان ها در جهت اعمال حاکمیت آب در شهرستان ها، تشکیل گروه درآمد و مشترکین که کمک بزرگی برای شرکت و کسب درآمدهای مجموعه بود، بحث اجاره بستر که ظرفیت جدید و بسیار خوبی برای درآمدهای شرکت است که باید با جدیت در این زمینه گام برداشته شود، صدور فیش های حق النظاره، تثبیت آب بها و در نهایت برگزاری و یا میزبانی از مسابقات مهم ورزشی در سطح شرکت و استان تهران و حتی مسابقات کشوری فعالیت های شاخص واحدهای مختلف در معاونت اداری، مالی و پشتیبانی شرکت بوده است.

علیپور ضمت قدردانی از امورات، سدها و همچنین مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت اظهار کرد: حضور موثر در شورای حفظ بیت المال که در مسائل عدیده ای به شرکت آب منطقه ای تهران در جهت دستیابی و پیشبرد اهداف مهم خود کمک نموده باید همچنان با قدرت و حساسیت ادامه یابد.

وی با شایسته خواندن انتخاب مهندس "راما حبیبی" در جایگاه سرپرست معاونت اداری، مالی و پشتیبانی شرکت گفت: ایشان همواره همکاری مطلوبی با این حوزه داشته اند و امیدوارم مجموعه ستاد و صف شرکت همچنان که در زمان اینجانب همکاری خوبی با حوزه اداری، مالی و پشتیبانی داشتند در زمان مسوولیت مهندس حبیبی این همکاری همچنان ادامه یابد.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از شاخصه های آب تهران همدلی و همکاری نزدیک برای احقاق حقوق شرکت و همکاران و همچنین مصالح شرکت است و باید توجه شود که اگر همدلی نباشد مشکلات و تنگناها دوباره بازخواهد گشت. به همین دلیل باید به گونه ای عمل شود تا خدمت رسانی شایسته به مردم به نحو احسن انجام گردد.

کد خبر: 1240
  تاریخ خبر : 25 آبان 1394
 کاربر روابط عمومی
 1357
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 33
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 6,580
  • بازدید دیروز : 12,845
  • کل بازدید : 9,615,331
  • آخرین به روزرسانی : 29 فروردین 1403 11:35:33
  • شناسه IP شما : 52.15.189.48

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751