|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

هاشمی: ارتباط مستقیم، سازنده و صادقانه با مردم هدف دولت تدبیر و امید است

استاندار تهران گفت: ‌يكي از اهداف اصلي در دولت تدبير و اميد ارتباط سازنده و مستقيم همراه با صداقت بين دولت و مردم است كه روابط عمومي ها نقش مهمي در اين عرصه به عهده دارند.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "سيدحسين هاشمي" سه شنبه (29 اردیبهشت ماه 94) در دومين مجمع عمومي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان تهران اظهار کرد:‌ شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان تهران  با حركتي نظام مند و هدفمند و با نگاه به آينده تلاش دارد ارتباط مردم و دستگاه ها را هماهنگ كند.

هاشمي با اشاره به پيشرفت تكنولوژي در برقراري ارتباطات گفت: تلفن همراه به عنوان يك ابزار ارتباطي در فناوري در حال حاضر همه زندگي شخصي، اجتماع و كاري افراد جامعه را در برگرفته است و اين نقش در آينده همه شئونات زندگي ما را احاطه مي كند.

وي با بيان اينكه دنياي امروز ما از "هاي تك" به فراتكنولوژي رسيده است گفت:‌ در دنياي فراتكنولوژي به جاي توليدات فيزيكي، ذهن ها نقش اول را ايفا مي كنند. در دنيايي كه يك خبر كوچك در يك نقطه از دنيا به سراسر جهان مي رسد نمي توانيم با اين سرعت همراه نباشيم و بايد براي استفاده از تكنولوژي با پيشرفت ها همراهي كنيم.

استاندار تهران گفت: ‌در شرايط امروز روابط عمومي ها فعاليت مجموعه ها را با صداقت منعكس مي كنند و در حال حاضر با ورود به يك سايت مي توان اطلاعات كلي يك دستگاه را در اختيار گرفت.

رييس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان تهران داشتن انگيزه و تخصص را يكي از اصول روابط عمومی ها برشمرد و گفت:‌ در حوزه روابط عمومي نيز با همه تلاش هايي كه فعالان اين بخش دارند لازم است افراد آن ملبس به دانش روابط عمومي و داراي انگيزه در روابط عمومي باشند.

هاشمي تصریح کرد: ‌يكي از اهداف اصلي در دولت تدبير و اميد ارتباط سازنده و مستقيم همراه با صداقت بين دولت و مردم است كه روابط عمومي ها نقش مهمي در اين عرصه به عهده دارند.

استاندار تهران با بيان اينكه طبق بررسي ها سه عنصر غذا، امنيت و اعتماد شاخص هاي يك نظام مديریتی موفق را نشان مي دهد، اظهار کرد: موضوع اعتماد يكي از محورهاي اساسي در مديريت است و روابط عمومي ها كه منعكس كننده واقعيت هاي يك مجموعه هستند بايد در جلب اعتماد مردم به دستگاه مربوط فعال باشند.

هاشمي با اشاره به سخنان رييس جمهور مبني براينكه نبايد دو يا سه نفر مسوول انعكاس عملكرد دولت به مردم باشند گفت: روابط عمومي هر دستگاه كه اطلاعات كلي و جامع دستگاه را در اختيار دارد مي تواند اين مسووليت را به خوبي ايفا نماید.

وي تاكيد كرد: در دنياي ديجيتال امروز كه نقش اول را رسانه ها به عهده دارند بايد نگاه ويژه اي به روابط عمومي ها داشته باشيم.

استاندار تهران در پایان اظهار کرد: ‌بايد بپذيريم كه در خدمت رساني همچون يك خانواده هستيم و سپس با همراهي دستگاه هاي مختلف وظيفه ذاتي خود را در دولت تدبير واميد با همكاري روابط عمومي ها در امر اطلاع رساني انجام دهيم.

در ادامه این نشست، مشاور استاندار و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران نیز اظهار کرد: رسالت و وظیفه اصلی روابط عمومی ها توسعه همدلی و همزبانی بین ملت و دولت است.

"علیرضا مهدوی شاهرودی" با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف روابط عمومی در هر سازمانی اطلاع رسانی و ایجاد ارتباط است گفت: حفظ این ارتباط از مهمترین این وظایف است. ادبیات سازی در پیرامون همدلی و همزبانی از جمله وظایف یک روابط عمومی است که باید با جدیت دنبال شود. همچنین نشر و توسعه ارزش های اخلاقی و اخلاق مداری یکی دیگر از مهمترین وظایف روابط عمومی ها است که فعالان این حوزه باید خود را متعهد به اجرای آن بدانند.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران همچنین تصریح کرد: کنترل و مدیریت هیجانات اجتماعی از دیگر وظایف یک روابط عمومی فعال و پویا است که شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران رسیدگی به این موضوع را جزء وظایف اصلی خود قرارداده است.

مهدوی شاهرودی با بیان اینکه رصد جریان های اجتماعی از وظایف دیگر روابط عمومی است گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران از بدو تشکیل این مهم را جزو اصلی ترین وظایف خود قرار داده است.

وی با اشاره به چالش های بسیاری که شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران با آن روبرو بوده است عنوان کرد: نداشتن جایگاه شایسته در برخی دستگاه های اجرایی یکی از چالش هایی است که روابط عمومی ها را درگیر خود کرده است.

مشاور استاندار تهران ادامه داد: اختصاص ندادن اعتبارات در برخی دستگاه های اجرایی یکی دیگر از مشکلات و چالش های روابط عمومی و شورای هماهنگی است که باید با تعامل برطرف شود.

مهدوی شاهرودی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی های استان تهران در سال گذشته افزود: این شورا با تعیین هفت کمیته تخصصی سال جاری به وظایف خود با جدیت بیشتری خواهد پرداخت. این شورا بازوی ارتباطی و اطلاع رسانی استان و ظرفیت بسیار خوبی است مشروط به آنکه مدیران به آن باور داشته باشند.

وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد: با کمک مجمع شورای روابط عمومی های استان تهران بتوان با نگاهی جدی و پرمعنا در عرصه روابط عمومی اثر گذار بوده و در رفع مشکلات گام برداشت.

گفتنی است در پایان این همایش، استاندار تهران با اهدای تقدیرنامه ای از مهندس خسرو ارتقایی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای تهران به عنوان مدیر پاسخگوی دستگاه های اجرای استان تهران در سال 1393 قدردانی کرد.

کد خبر: 1049
  تاریخ خبر : 30 اردیبهشت 1394
  آخرین به‌روزرسانی : 30 اردیبهشت 1394
 پرسنل شرکت
 863
  دیدگاه کاربران
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 91
  • بیشترین بازدید همزمان : 728
  • بازدید امروز : 10,658
  • بازدید دیروز : 18,373
  • کل بازدید : 9,433,424
  • آخرین به روزرسانی : 7 فروردین 1403 15:55:43
  • شناسه IP شما : 184.73.56.98

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : تهران، بلوار کشاورز، خیابان حجاب
  • کدپستی : 1415615441
  • تلفن : 02181751
  • فاکس : 02188966555
  • پست الکترونیکی : info[at]thrw.ir
  • پیامک : 50002405
  • تلفن گویا : 02181751